Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..

IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

[Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wraith

Wraith

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 14-02-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Arrogant
Draagt met zich mee:: Een bidon

[Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord Empty
BerichtOnderwerp: [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord   [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord Icon_minitimezo apr 11, 2010 4:02 pm

OOC: Aangezien het lastig is om... nou ja, met jezelf te RP-en maak ik hier een open RP van. Post zo je wilt, anders is dit een simpele introductie voor het karakter.

Wraith sloop door het bos. Hij volgde de geur van het mooiste spul in de wereld; bloed. Daarnaast waren er meer zaken die hem deze kant op dreven.
Zijn verhaal speelt zich inmiddels jaren en jaren na zijn oude leven af. Hij leidde het leven van een luilak; bloed werd van alle kanten aangeleverd in het bos waar hij woonde, hij had een lieve vriendin, hij had enkele vrienden en was zelfs een zeer gerespecteerd lid van de clan. Nu is die situatie veranderd. Sinds hij uit de clan gezet is.
Nu wilde het lot dat Wraith een jochie tegen kwam, toen hij simpelweg aan het dwalen was. Nu bat Wraith wel eens vaker nietsvermoedende jochies, maar dit keer ging het fout. Het jochie was niet helemaal verdoofd door het gif wat hij vrijliet voordat hij toesloeg, en wist zich te herinneren dat hij gebeten was. Hij rende naar huis, op de vlucht voor de enge man met de lange hoektanden. Hij wilde zijn ouders inschakelen, en die zouden het verhaal rondbazuinen als ze de wond in zijn nek zouden zien. Discretie en geheimhouding was een vereiste onder de vampiers. Niemand van de mensen wist van hun bestaan af, behalve de meest gehate mensen - de vampierjagers. Echter, die waren wel af te schudden. Maar als de hele mensheid te weten kwam dat er vampiers bestonden, was er een groter onheil.
Als hij dat jochie niet de mond snoerde, had niet alleen hij, maar alle nog in leven zijnde vampiers een probleem. Nu had hij hier twee mogelijkheden voor. Hij kon het kind afmaken of hem een vampier maken. Het eerste leek het makkelijkst, dus volgde hij het jochie zonder dat hij het doorhad. Op het moment dat hij met zijn dolk als een mes door boter door de nek van het kind wilde snijden, weigerde zijn hand. Hoe kon hij nu een kind doden? Een traan was over zijn wang gerold, zachtjes had hij een excuus gefluisterd. Het geschrokken kind draaide zich om, en snel had Wraith zijn tanden in de nek van het arme schaap gezet. De schrikogen stonden nog steeds in zijn geheugen gegrift.
Hij had hem zijn bloed ingespoten, en zo was hij een vampier geworden.
Alles wat hij toen nog had gedaan, was een kort briefje neerleggen waarin stond dat hij voortaan Luciano zou heten, en dat hij moest vluchten zonder om te kijken. Net zoals hij vanaf die dag had gedaan. De clan had een Véreb (een soort van huurmoordenaar) op zijn pad gezet. Hij wist te ontkomen, en was ergens blij dat het kind het gehaald had. Maar aan de andere kant moest hij nu zelf zijn hele leven vluchten.
Hij had gehoord van het bos waarnaar hij op weg was, maar er is hem niet verteld wat er gaande was. Hij dacht een veilig thuis te vinden, in ieder geval voor een tijdje. Hij zou er nog wel achter komen wat er verder gaande was, en dat het lot een spelletje met hem speelde.

Uiteindelijk was Wraith dan bij een muur aangekomen. Hij volgde deze een tijdje, en kwam uiteindelijk bij een poort terecht. Deze stond op een kiertje. Diep vanbinnen slaakte hij een zucht van verlichting. Eindelijk was hij er dan...
Zachtjes duwde hij tegen de deur, die hevig kraakte en piepte. Hij was zwaarder dan hij dacht, en zette wat meer kracht. Hij hoopte maar dat dit niet voor niets was, en hij echt op weg was naar een veiliger oord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

BerichtOnderwerp: Re: [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord   [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord Icon_minitimedi apr 13, 2010 9:03 pm

De wachter

[Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord Warrior_Scout_by_taasia

De wachter kijkt verbaasd als een wezen zelf de poort open duwt.
Was hij nu vergeten de poort op slot te doen?
Niet dat het veel uitmaakte, iemand kon toch niet passeren zonder zijn toestemming.

Halt, wie bent u?!
https://fantasie.forumactie.com
Wraith

Wraith

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord   [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord Icon_minitimeza apr 17, 2010 5:00 pm

Wraith hoorde een stem achter zich, die hem een halt toeriep. Hij verstijfde in zijn beweging. Nog heel even kraakte de deur na. Langzaam draaide hij zich dan om. Voor hem stond een wezen met de torso van een man, en de rest van zijn lichaam was dat van een paard - een centaur. Deze man keek bepaald niet vrolijk. Even voelde Wraith de neiging opkomen om de man te zieken. Hij grinnikte even, maar deed dit niet. Misschien zou hij anders het woud nooit inkomen. Hij trok de kraag van zijn jas recht, en keek de man aan.

Ook goedenavond, mijnheer... Mijn naam is Wraith.
Lillith
Admin
Lillith

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

BerichtOnderwerp: Re: [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord   [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord Icon_minitimema mei 03, 2010 9:47 am

De wachter.

[Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord Warrior_Scout_by_taasia

Een beetje misprijzend keek de centaur naar het gegrinnik van de man, maar hij gaf antwoord.
Hij liet iets van zijn dreigende houding varen en hield ook, voor de schijn, zijn speer wat losser vast.
Hij knikte even.

Goed, Heer Wraith, mag ik U de reden van Uw komst vragen, en verder wil ik nog informeren naar Uw afkomst.
https://fantasie.forumactie.com
Wraith

Wraith

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord   [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord Icon_minitimema mei 03, 2010 11:09 am

Wraith snoof. De centaur keek hem naar zijn idee aan alsof hij een soort weggerot stuk vlees was. Wraith liet zijn hoofd wat naar achteren zakken, en keek de wachter neerbuigend aan. Hij zag dat de houding van de man veranderde, minder dreigend. Toch bleef hij die blik in zijn ogen houden, terwijl hij de reden van zijn komst vroeg. Nu was het zijn beurt om een wat meer ontspannen houding aan te nemen. Zijn gezicht werd weer het stalen masker wat het normaal gesproken was, en hij keek de man met een ijzige blik aan.

Ik ben hier met een reden, ja. Ik zal het u zo kort mogelijk uitleggen...
Ik zoek een plaats waar ik niet door iedere willekeurige bloedhond zal worden afgeslacht. Een plaats waar ik overdag kan rusten in plaats van te moeten branden in de zon. Er is mij verteld over dit woud, heer, dat dit een veilig oord zou zijn. En zo ben ik hier gekomen.

Wraith had beide handen achter zijn rug. Met een hand kruiste hij de vingers en met de andere aaide hij liefdevol zijn dolk...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord   [Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord Icon_minitime

[Open RP] Nieuw bloed en een mislukte moord
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open rp] Een ijzige kou.
» [Open RP] Het kwaad
» [Open RP] Axel..What have you done..
» Lady Kaira open rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-