Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een eerste Iskendriër

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alvias

Alvias


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 08-02-10

Character sheet
Houding: Vriendelijk
Houding: Enthousiast
Draagt met zich mee::

Een eerste Iskendriër Empty
BerichtOnderwerp: Een eerste Iskendriër   Een eerste Iskendriër Icon_minitimema feb 08, 2010 10:48 pm

Alvias reed nu al dagen op Asla, zijn paard, rond. Hij was een van de vele die avontuur zocht in het leven. Alleen was hij de enige die een leven van rijkdom en glorie achterliet om met armoede een nieuw leven te starten.
Zijn glimlach ging van oor tot oor, hij had zich in zijn hele leven nog niet zo gelukkig geweest. Zijn rimpelloze gezicht toonde nog geeneen barstje van stres. Zijn witte haar golfde door de wind heen. En daar was hij nu trots op, zijn witte haar. Hij is een inwoner van Iskendria, het elfenland van de sneeuw. Zij waren een grote hulp geweest in 1 van de grootste elfenoorlogen in de geschiedenis. Maar nu waren ze aan het uitsterven. De Iskendriërs stonden er om bekend dat ze allemaal wit haar hadden, nu hadden de meeste blond of zwart haar. Maar hij kwam nog uit een echt Iskendriafamilie, allemaal zwart haar.
Een beetje geschrokken merkte een muur voor hem op. Een muur? In dit bos? Hij liet Asla halt houden en sprong van zijn paard. Geen sprietje gras dat ook maar een beetje boog.
Hij keek naar de hoge toppen van talloze bomen die boven de muur uitstaken. Een muur rond een bos, dat betekende gevaar! Geen bos kon zo belangrijk zijn om er een muur rond te zetten!
Hij snoof gelukzalig en kon de geur van het zoete avontuur al van hier ruiken. Uitbundig begon hij op de grote poort de kloppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Een eerste Iskendriër Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een eerste Iskendriër   Een eerste Iskendriër Icon_minitimedi feb 09, 2010 1:46 am

De wachter

Achter de poort knapt de wachter een uiltje en hij hoort niets.
De droom laat hem vredig rusten en geeft hem even verlichting van zijn taken.
Pas bij een klop op de poort zal hij gewekt worden.
En die klop kwam ook. Uitbundig zelfs.
Ruw wordt de wachter uit de droom gewekt. Snel zet hij zich op vier benen en haast hij zich naar het luik in de poort.
Wanneer deze is geopend, ziet de wachter een elf voor de poort.


Wel wel, Heer Elf, wat een eer.
Watvoor reden laat U een bezoek brengen aan dit woud?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Alvias

Alvias


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 08-02-10

Character sheet
Houding: Vriendelijk
Houding: Enthousiast
Draagt met zich mee::

Een eerste Iskendriër Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een eerste Iskendriër   Een eerste Iskendriër Icon_minitimedi feb 16, 2010 12:15 pm

Ach. Hij boog zich dichter naar de centaur. Hij keek even rond en ging dan verder. om eerlijk te zijn vind ik mijn volk een beetje saai, te formeel. Het enigste spannende dat daar gebeurd is een oorlog! En dat is ook al zo zeldzaam sinds die stomme vrede met de trollen.

Hij snoof, ze zouden wat beters dan een vrede moeten verzinnen om zijn verachting voor de trollen weg te krijgen. Dat zijn gewoonweg stinkende, mensetende monsters. Vrede of niet, moest hij een trol tegenkomen had die niet lang meer te leven.
En dan glimlachte hij terug naar de centaur.


Ik hoop dat deze weledele centaur mij de toelating geeft om om dit woud hier te betreden?

Hij glimlachtte nu nog breder en klopte op de hals van Asla die zenuwachtig werd van dat halfpaardwezen voor haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Een eerste Iskendriër Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een eerste Iskendriër   Een eerste Iskendriër Icon_minitimedi feb 16, 2010 12:29 pm

De wachter

De wachter maakt een buiging.

Natuurlijk, Heer Elf, mag U binnen, mij rest nu enkel nog U om Uw naam te vragen, dan zult U onverhinderd het woud mogen betreden.
Het zal U vast verheugen te weten dan een jonge elfenvrouwe al eerder het woud heeft betreden?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Alvias

Alvias


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 08-02-10

Character sheet
Houding: Vriendelijk
Houding: Enthousiast
Draagt met zich mee::

Een eerste Iskendriër Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een eerste Iskendriër   Een eerste Iskendriër Icon_minitimedi feb 16, 2010 10:20 pm

Alvias glimlachte na de buiging van de centaur, ach, hij wist vast niets beters. Het is dan vrijwel ook bekent dat de elfen een edel volk is. Maar hij hechtte daar geen belang aan.

Mijn naam is Alvias, beste centaur. En het verheugt me zeker om te weten dat er hier nog een elfenvrouwe rondloopt. Elfen kom je meestal in groepen tegen. En zover van de hoofdstad zie je ze zelden.

Hij glimlachte en maakte een nog diepere buiging voor de centaur.

Ik ben blij dat ik zo'n weledele centaur in mijn leven heb mogen ontmoeten.

Hij sprong glimlachend op Asla en reed dan de poort door. Wat een aardige centaur. Hij keek nog eens achterom en stak zijn hand op. Daarna liet hij Asla in een galop overgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een eerste Iskendriër Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een eerste Iskendriër   Een eerste Iskendriër Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een eerste Iskendriër
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Enigma's eerste dag als ...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: