bos.
ik was weer thuis, hier hoorde ik. hoe lang was het geleden dat ik vertrokken was? maar het maakte nu niet meer uit, ik kon vergeten en verder gaan met mijn leven -wat daar nog van over was dan. ik liep een tijdje rond in het bos, ik zag het groen van de bomen weer. hier was ik opgegroeid! mijn familie was er niet meer. het was een grote groep en we trokken rond met de seizoenen, maar er kwamen ruzies en de familie splitste zich op in 5 kleinere groepen. mijn ouders waren al eerder doodgegaan door een te strenge winter, en ik hoorde nergens bij. toen was..... dat gebeurd. maar ik dwong mezelf om daar niet over na te denken, nooit meer.
opeens voelde ik me alleen. alle blijheid van het terugzien van mijn geboorteplek was weg. ik had geen vrienden, geen familie, en ik had honger. als het overdag was geweest had ik gewoon een prooi gevangen, maar snachts lichten mijn ogen altijd zo fel op dat alle dieren wegrennen voordat ze ook maar weten wie ik ben. waarschijnlijk was ik daarom nooit opgenomen in een van de 5 groepen. dus daar zat ik. hongerig, alleen en zielig. ja. Ik vond mezelf zielig. het is zwak en dom, maar op dat moment wist ik het echt even niet meer. dus ik begon te huilen. niet op de manier dat mensen dat doen (stel je voor!) maar als een wolf. vanacht was mijn enige gezelschap de maan.
na een tijdje viel ik in slaap, alweer zoiets doms. was ik echt zo onervaren geworden? midden in een open plek in slaap vallen was niet iets wat ik normaal zou doen, maar ik was zo moe....
((ik hoop dat je wil rp-en! als je vragen hebt kan je altijd ff een pm sturen ofzo. ik zie er trouwens uit als een grote vos met 2 staarten, dat je het ff weet ^^))