Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Arasai; een nieuwe start.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Arasai

Arasai


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-02-10

Arasai; een nieuwe start. Empty
BerichtOnderwerp: Arasai; een nieuwe start.   Arasai; een nieuwe start. Icon_minitimema feb 08, 2010 3:56 pm

Arasai is een nimf. Geen elfje en geen feetje, maar een combinatie daartussen. Het is een wezentje dat thuis hoort in het woud.
Ze was een jaar geleden gevangen genomen door mensen, zij hadden haar geketend en ontdaan van haar kleding.
Vandaag had ze weten te ontsnappen met behulp van een vrouw, die medelijden met haar had gehad.
Nu vluchtte Arasai voor haar leven, de ketens hingen nog om haar voeten en er was verder niets dat haar lichaam bedekte.
Ze schaamde zich hiervoor, maar ze had geen keuze. Ze moest blijven vliegen, ze moest doorgaan, ze moest wegkomen en een plek vinden waar ze veilig was.

Plots doemt er een poort op voor Arasai haar neus. Ze ziet een wachter, een centaur, die deze poort bewaakt.
Voorzichtig, maar gehaast, benadert ze deze man.


Toe laat mij door. Ik ben op de vlucht voor mensen. Ik wist te ontsnappen, en nu zitten ze achter me aan.
Toe heb medelijden, laat mij door!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Arasai; een nieuwe start. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arasai; een nieuwe start.   Arasai; een nieuwe start. Icon_minitimema feb 08, 2010 4:03 pm

De wachter

Arasai; een nieuwe start. Warrior_Scout_by_taasia

De wachter zag een paniekerig figuur op zich af komen vliegen.
Het was zonder kleding en de ijzeren banden om haar enkels waren opvallend.
Smekend stopt zij voor hem, smekend om toegelaten te worden en weg te mogen zijn van haar achtervolgers.


Natuurlijk, Vrouwe
Maar sta mij eerst toe U om Uw naam te vragen.
De reden van Uw komst lijkt mij duidelijk, net als Uw ras.
U bent een nimf als ik mij niet vergis?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Arasai

Arasai


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-02-10

Arasai; een nieuwe start. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arasai; een nieuwe start.   Arasai; een nieuwe start. Icon_minitimema feb 08, 2010 4:08 pm

De nimf kijkt schichtig achterom als de wachter eerst nog vragen begint te stellen.
Dan kijkt ze terug en ze besluit maar zo goed mogelijk mee te werken en zo hoopt ze dat het allemaal maar niet te lang gaat duren.


Mijn naam is Arasai, wachter.
Het klopt dat ik een nimf ben.


Ze wilde het liefst er achteraan vragen of ze dan nu eindelijk binnen mocht. Ze besloot haar mond te houden om niet al te ongeduldig over te komen. Ze was ongeduldig. Een verstikkend gevoel hield haar bij de keel. Zo bang was ze dat de mensen haar nu zouden vinden. Ze hadden haar al bedreigd. Als ze ooit zou ontsnappen en als ze haar dan weer zouden vinden, dan zouden ze haar de vleugels uittrekken en ze zouden haar oren afsnijden en dan als slaaf verkopen op de markt. Niemand zou dan weten wat ze was en was ze overgeleverd aan de genade van haar toekomstige meesters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Arasai; een nieuwe start. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arasai; een nieuwe start.   Arasai; een nieuwe start. Icon_minitimema feb 08, 2010 4:38 pm

De wachter

De wachter knikt naar de vrouwe en hij doet een stap opzij. Het diepe mistige woud wordt zichtbaar. De wachter maakt nog een buiging voor de nimf.

Dan verleen ik U nu toegang vrouwe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





Arasai; een nieuwe start. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arasai; een nieuwe start.   Arasai; een nieuwe start. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Arasai; een nieuwe start.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe wachter
» Een nieuwe vorm van kwaad

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: