Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een nieuwe vorm van kwaad

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Nuria

Nuria


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 04-04-10

Character sheet
Houding: Ondeugend
Houding: Nieuwsgierig
Draagt met zich mee:: Een zwarte kitten

Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitimezo apr 04, 2010 11:12 pm

Nuria, een slanke vrouwelijke gedaante komt stap voor stap dichterbij de poort of grens. Ze lijkt alles rustig aan te doen en neemt vooral haar tijd, geen teken van haast. De klok was net 12 uur geslagen, een donkere stilte. Nuria was de enige bron van licht op dit moment, als je de maan niet meerekent. Het licht kwam van de vlammen uit haar ogen en de oranje gloed uit de tekens rond haar lichaam. Zij is een waarvan je er waarschijnlijk nooit een ander in je leven van zal zien. Je kan haar vergelijken met een Erinyen, een Furie. Een wraakgodin, hetgene wat haar daar anders aan maakt is dat ze een goedaardige bedoeling heeft. Alleen wat jammer is is dat haar gedaante dit niet laat zien.

Nuria lijkt zoals ik al eerder zij van de kwaadaardige kant te komen, maar zij geloofd erin dat er geen zijden bestaan zoals goed of kwaad. Haar ogen zijn soms gemaakt van vuur, soms geel zoals die van een kat. Op dit moment is de eerste het geval. Er zijn tekeningen verspreid over haar lichaam, sierlijk als tattoo's die haar net iets speciaals geven. Haar haar komt tot haar enkels, steekt af van haar witte huid. Haar lippen ook, donkergekleurd als die van de nacht. Haar kleding is speciaal te noemen, vaak zweven deze als zijden doeken rond haar heen. Het ziet er erg sierlijk uit, werkelijk is het een soort van jurk met daaromheen zijden doeken. Langzaam komt ze dichterbij, wachtend op een reactie van iemand waarvan zij de aanwezigheid voelt. Een zwarte kleine kitten die haat volgt.


More detailed picture
Terug naar boven Ga naar beneden
Abaddon

Abaddon


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Houding: Dominant
Houding: Arrogant
Draagt met zich mee:: Het Beest

Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitimema apr 05, 2010 11:04 am

Vandaag stond er niemand aan de poort. Zo op het eerste gezicht dan. De wachter was ziek, en lag in zijn hut te slapen. Abaddon stond die dag aan de poort. Hij ging geheel op in de nacht, zijn zwarte kleding verhulde hem compleet. Zijn jas wapperde zachtjes in de wind, en enkel een goed getraind oog zou misschien in het schijnsel van de maan zijn zeis zien glimmen. Er kwam vanuit de verte een gedaante op hen toe gelopen. Abaddon kon een vrouw onderscheiden, ze leek te zweven van die afstand. Haar ogen gloeiden rood op, wat hem terug deed denken aan vrienden uit een ver verleden - demonen. Toen hij goed keek, zag hij ook de ogen van een zwarte kat glinsteren. Abaddon grijnsde. Eindelijk iemand met wie te praten viel... Deze vrouw zou hem niet aanvallen omdat hij levens nam. Zij zou het begrijpen...

Toen ze bij de poort arriveerde, bestudeerde Abaddon haar. Ze was getekend door een duistere achtergrond. Hij herkende enkele van de symbolen die op haar lichaam te zien waren. Het deed hem weer terugdenken aan een oude vriend. Een man die boven hem uittorende, met harde woorden en vuur smeet en in het bezit was van het Zwaard van het Beest...
Abaddon vroeg zich af of de vrouw hem al had opgemerkt. Misschien dat de kitten hem al wel had gezien - die hadden tenslotte goed zicht in het duister. Abaddon tipte zijn hoed naar de vrouw, en groette haar met een donkere stem.


Goedenavond, vrouwe... kan ik u van dienst zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuria

Nuria


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 04-04-10

Character sheet
Houding: Ondeugend
Houding: Nieuwsgierig
Draagt met zich mee:: Een zwarte kitten

Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitimema apr 05, 2010 1:10 pm

Nuria kwam nog steeds stap voor stap dichterbij. Ze kijkt naar haar kitten die nog steeds erg dichtbij haar loopt, dan lijkt hij iets op te merken en staat direct stil. De kitten maakt wat bange geluidjes. Nuria zakt door haar knieën en laat haar handen de kitten liefdevol oppakken. Langzaam staat ze weer op en houd de kitten tegen zich aangedrukt. Zachtjes fluistert ze.

Tut tut tut.. ben je bang? Wat zie je schatje?

Dan kijkt Nuria om haar heen, ze laat een hand van de kitten afglijden maar houd deze nog stevig vast. Ze laat niets van angst zien want deze plek voelt nog steeds erg vertrouwd. Plots ziet ze een schim in de duisternis voor haar, iets daarboven een glinstering van een wapen, een zeis. Eventjes moest ze grijnzen. Zodra de man begint te spreken kijkt ze hem aan.

Goedenavond, vrouwe... kan ik u van dienst zijn?


Nuria grijnst eventjes, haar hand vlamt op. Het vuur knettert zachtjes rond haar hand en ze laat het niet te hoog opkomen. Langzaam legt ze haar hand onder zijn gezicht. Ze wist dat het vuur hem niet zou deren. Haar stem klonk snerpend, hard maar tegelijkertijd vriendelijk op haar eigen manier.


Is er geen wachter in dit woud? Of wil je me vertellen dat jij de wachter bent? Je ziet er bepaald niet zou uit. Nimfen of elfjes zou je de stuipen op het lijf jagen, Abaddon.

OOC: Het spijt me als ik godmod.. Dan haal ik het laatste stukje gelijk weg en verander ik het Very Happy
Als je het niet erg vind dan mag je er mee doen wat je wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abaddon

Abaddon


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Houding: Dominant
Houding: Arrogant
Draagt met zich mee:: Het Beest

Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitimema apr 05, 2010 1:25 pm

OOC: Laat maar staan, dit maakt alles alleen maar veel leuker Razz

Abaddon hoorde haar stem, en voelde plots een kracht onder zijn gezicht. Hij zag een vlam. Hij grijnsde, terwijl zijn pupillen waren verdwenen. Ze had de demon in hem wakker gekregen, wat in dit geval zowel positief als negatief was. Zijn hoektanden werden iets langer, en er verscheen een merkteken op zijn voorhoofd; die van het Beest. 666.
Hij keek de vrouw aan, ook al zou ze enkel zijn scherpe blik kunnen voelen. Hij toornde boven haar uit, en zette een stap naar voren.


Wel wel, Nuria... Je hebt wel lef om de dood zelve zo aan te spreken. Ja, ik weet wie je bent. En ja, ik weet ook wanneer en hoe je zult sterven... Ik kan spelen met je leven, Nuria, en je wegvoeren naar Azazel zelf. Maar aangezien ik in een betere bui ben vandaag, doe ik dat niet...

Abaddon lachte duister.

De wachter is afwezig, en ik was hier toevallig in de buurt. Om dit bos te behoeden voor onderkruipsels als jij.
Abaddon's stem klonk zonet iets vriendelijker, alsof hij een soort van ongepaste grap maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuria

Nuria


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 04-04-10

Character sheet
Houding: Ondeugend
Houding: Nieuwsgierig
Draagt met zich mee:: Een zwarte kitten

Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitimema apr 05, 2010 1:48 pm

Eventjes grijnst Nuria, ze was totaal niet bang voor de woorden die hij had gesproken. Ze keek omhoog en liet haar nog vlammende hand langzaamaan zakken. Haar ogen kijken diep in de zijne, de hand legt ze in haar zij. Haar grijns word iets breder zodra hij duister begint te lachen, ze ziet het meer als een grapje. Natuurlijk weet ze wel dat het net zo goed serieus kan zijn maar angst is iets wat zij onderdrukt. Ze spreekt op dezelfde toon terug maar lijkt dondersgoed te weten dat hij hoger in de 'ranglijst' staat als haar. Dat is de reden waarom ze meer speels klinkt als brutaal.

Als je dan zoveel over me weet, dan weet je dus ook dat ik al in de hel behoor te zijn. Het is hier gewoon zoveel leuker!
Eventjes giechelt ze, dan kijkt ze hem speels aan, maakt haar ogen groot en laat de vlammen in haar ogen zakken zodat ze bijna schattig lijken.
Ga je me nu terug sturen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Abaddon

Abaddon


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Houding: Dominant
Houding: Arrogant
Draagt met zich mee:: Het Beest

Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitimema apr 05, 2010 2:04 pm

Ze grijnsde, en leek niet echt onder de indruk van zijn woorden - des te meer van zijn status. Ze moest eens weten...
Azazel had hem een taak meegegeven, en had het nieuwe merkteken op zijn voorhoofd geplaatst. Abaddon had nu twee kanten; Hijzelf (een "gewone" engel/demon des doods), en het wezen dat bij het omgekeerde pentagram hoort. Het wezen dat de naam gaf aan 666... het beest. Abaddon had het Beest in zich. Hij kon het controleren, tot hij kwaad werd. Als je iets te ver ging, was je er geweest - en hij kon er niets aan veranderen.
Nuria sprak weer, maar dit keer met een kleinere stem. Ze leek plotseling haast schattig. Echter, Abaddon was hier ongevoelig voor - wanneer hij zijn demonische vorm had aangenomen in ieder geval wel.


Jouw terugsturen? Naar de hel zeker? Dat was ik niet van plan... Ik had het meer over mijn eigen onderkomen...
Enfin, dat doet er nu niet toe - je wilde immers toegang tot het woud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuria

Nuria


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 04-04-10

Character sheet
Houding: Ondeugend
Houding: Nieuwsgierig
Draagt met zich mee:: Een zwarte kitten

Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitimema apr 05, 2010 2:32 pm

Nuria glimlacht zwakjes en steekt haar kitten naar voren, richting Abaddon. Plots laat ze los en de kitten valt naar beneden waar deze op vier pootjes terecht komt op de grond. De kitten begint te spinnen en kopjes te geven rond haar enkels. Ze loopt namelijk op blote voeten. Ze kijkt hem nogmaals aan voordat ze antwoord geeft op zijn 'vraag'.

Ja dat wil ik inderdaad... Als je hiermee bedoeld waarom ik hier ben, dat kun je zelf ook wel bedenken hmm?

Nuria's tekens rond haar lichaam gloeien wat meer op zodra ze dit zegt. De tekens zijn haar namelijk niet aangeboren...
[size=9]
Terug naar boven Ga naar beneden
Abaddon

Abaddon


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Houding: Dominant
Houding: Arrogant
Draagt met zich mee:: Het Beest

Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitimema apr 05, 2010 6:37 pm

Abaddon kijkt toe hoe Nuria de kitten optilt, aan hem toont en weer laat vallen. Het beestje spint, en geeft haar bazin kopjes op haar blote voeten. Ondertussen speelde hijzelf met stroompjes bliksem in zijn vrije hand, en liet er zo nu en dan een wegschieten of ontploffen. Een raakte zijn zeis die toen kil, blauw opgloeide.
Nuria keek hem aan. Abaddon gaf geen kik, en verroerde zich verder niet. De duisternis die hem omhulde was donkerder dan de nacht. De tekens op het lichaam van Nuria gloeiden op terwijl ze sprak. Ze waren tegen elkaar aan het opbieden. Dan moest je niet bij hem wezen...
Abaddon richtte zijn vrije hand naar de hemel, en op dat moment klonk er een knal. De hemel was even verlicht door een bliksemschicht. Het kostte hem veel kracht, maar dat liet hij niet blijken.
Hij sprak met een stem die killer was dan steen, en duisterder dan de nacht.


Wat je zoekt zal je vinden, Nuria. Het beest verwelkomt je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuria

Nuria


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 04-04-10

Character sheet
Houding: Ondeugend
Houding: Nieuwsgierig
Draagt met zich mee:: Een zwarte kitten

Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitimedi apr 06, 2010 12:42 pm

Nuria kan alleen maar grijnzen, en daarmee loopt ze elegant het woud in alsof ze een nieuw thuis heeft gevonden. De takjes onder haar voeten gaan op in vlammen...

OOC: Daarmee lijkt me dit topic gesloten? Tenzij je nog wil reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitimedi apr 06, 2010 5:42 pm

ooc: alleen een foutje...de poort gaat enkel open indien de wachter (welke een centaur MOET zijn) dood gaat, of toestemming geeft toe te treden.
ALS de wachter ziek is, wordt deze natuurlijk vervangen door een andere centaur...

Maar dat voor de achtergrond info...

Deze keer is het oke, Abaddon volgende keer gelieve wel de wachter functie te vertolken en niet op deze manier mensen voor een eigen RP binnen sluizen, daarvoor heb je deze functie niet gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





Een nieuwe vorm van kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe vorm van kwaad   Een nieuwe vorm van kwaad Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuwe vorm van kwaad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Open RP] Het kwaad
» Nieuwe wachter
» Arasai; een nieuwe start.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: