Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Lindie glibbert binnen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lindie

Lindie


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee:: Een middelgrote schoudertas en twee slangen

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimema jan 18, 2010 7:40 pm

Lindie is een gewone vrouw uit een gewoon gezin uit een gewoon dorp. Zijzelf was echter niet gewoon. Ze had een speciale hobby: Slangen.
Ze vond het heerlijk die kruipende beestjes zonder poten, die zo gevreesd waren als ziekte. Hun gif die kon doden en helen vond ij helemaal prachtig twee uiterste in een bepaalde vloeistof.

Niemand begreep het en waren bang. Lindie was dus weggegaan.
Ze wilde ook de wereld ontdekken en zijn slangen.
zo kwam ze aan in een woud met een poort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimema jan 18, 2010 11:48 pm

De wachter

Lindie glibbert binnen Warrior_Scout_by_taasia

De wachter stond vandaag voor de poort. Tot nu toe had hij dagelijks mensen mogen ontvangen en hij ging er van uit dat dat vandaag dan vast ook wel het geval zou kunnen zijn, en dat bleek te kloppen.
Een vrouw stapt op de poort af. Hij wacht tot ze redelijk dichtbij is.


Goedemiddag, Vrouwe.
Als U toegang tot het woud verzoekt, moet ik U vragen Uw naam, afkomst en reden van komst bekend te maken.


De wachter leunt rustig op zijn speer en ziet in deze vrouwe niet echt een gevaar, en de ondervraging is meer een formaliteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Lindie

Lindie


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee:: Een middelgrote schoudertas en twee slangen

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimedi jan 19, 2010 12:01 am

Lindie kijkt naar de wachter met een onverschillige uitdrukking. Ze brengt haar hand voor haar mond en begint te spreken met een toon, die niet veel vriendelijkheid bevat.

Waarom ssou ik dat vertellen?
Ik heb geen behoepft met u te pfraten ik wil gewoon verder.


Lindie vervolgt haar weg zonder verder op de wachter te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimedi jan 19, 2010 12:06 am

De wachter

De wachter zucht. De tweede rebel van vandaag.

U zult dat vertellen, omdat U anders niet door de poort kunt.

De wachter kijkt hoe de vrouw verder loopt, maar een onzichtbare barrière zal de vrouwe tegenhouden.
Zonder zijn toestemming kun je immers niet passeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Lindie

Lindie


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee:: Een middelgrote schoudertas en twee slangen

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimedi jan 19, 2010 12:15 am

U zult dat vertellen, omdat U anders niet door de poort kunt.

Lindie haalde haar schouders op, waarom zou je door de poort willen terwijl er een heel vrij bos omheen stond. Ze liep ook door zonder op de wachter te letten..tot

Lindie werd met een grote klap terug geslingerd. Ze keek verbaast en de slang die in haar tas zat kroop er geschrokken uit. De adder kroop in de richting van de centaur. Snel deed ze haar hand voor aar mond en schreeuwde naar de slang.


Askook kom hier.

Lindie stond vluchtig op om de slang te pakken te krijgen maar hij was al bij een van de hoeven.
Uit angst had de slang zijn bek wijd open gesperd en stond op het punt alles te bijten wat in zijn buurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimedi jan 19, 2010 12:31 pm

De wachter

De wachter ziet hoe de vrouw tegen de muur stuitert en achterover gegooid wordt. Haar tas opent en er landt een slang vlak bij zijn benen. Hij heft zijn ene been op, klaar zijn hoef vlak achter de kop van de slang neer te zetten, en het diertje zo te vermorzelen. Hij is sneller dan waarschijnlijk zowel de slang als deze vrouw denken.

Goed, Vrouwe, ik geef U nog een kans, en als dit beest ook maar iets van een aanval mijn richting opdoet, kunt U hem ophalen bij de hemelpoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Lindie

Lindie


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee:: Een middelgrote schoudertas en twee slangen

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimedi jan 19, 2010 8:26 pm

Goed, Vrouwe, ik geef U nog een kans, en als dit beest ook maar iets van een aanval mijn richting opdoet, kunt U hem ophalen bij de hemelpoort.

Askook!!!


Lindie krabbelt naar de slang en grijpt hem achter zijn kopje. Het kleine slangetje spartelt wild en bied veel weerstand, maar Lindie heeft hem. Ze zucht opgelucht en laat het diertje tot rust komen door haar stem en strelingen te gebruiken. De slang is rustiger en kronkelt om haar nek. Toch is hij nog wel alert.
Lindie blijft de slang strelen, maar haar blik kijkt vernietigend de centaur zijn kant op. Ze doet haar hand voor haar mond en spreekt dan met een giftige tongval

Wat bent u gemeen sseg. U had onss wel kunnen waarssschuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimewo jan 20, 2010 12:56 am

De wachter

De vrouw haalt eerst angstig de slang weg en wordt dan boos.
De wachter kijkt wat sceptisch naar de vrouw.


Ik had U gewaarschuwd.
Wilt U mij nu een antwoord op mijn vragen geven, Dame?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Lindie

Lindie


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee:: Een middelgrote schoudertas en twee slangen

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimewo jan 20, 2010 6:03 pm

U had onsss niks gessegd over die rare muur van je.
Mijn Lieve Asskook is helemaal van sstreek, ik sself ook en Lssang wilt ssich niet meer laten ssien.


Lindie streelt rustig de slang tot kalmte, nadat ze klaar is met spreken haalt ze haar hand voor haar mond weg en vriemlet met de andere hand in haar rug zak. Daar haalr ze een derde slang uit die bijn alevenloos op haar schouder blijft zitten.
Lindie brengt wer haar hand voor haar mond.


Ssie je wel, Lsang is helemaal van de leg.

Wilt U mij nu een antwoord op mijn vragen geven, Dame?

Linide haalt knorrig haar schouders op. Met nog steeds haar hand voor hara mond antwoord ze. Het gaat duidelijk niet van harte.


Ik neem aan dat desse vreemde muur tot de horisson loopt en we er niet omheen kunne ssonder vervelende inssidenten

Lindie kijkt nog knorriger en blijft Askook strelen. Het kleine slangetje bljikt al weer bijna bij zijn positieve te zijn, de ander licht nog steeds voor pampus. Lindie kijkt de man recht aan met haar hand nog steeds voor haar mond geplaatst.

Ik ben Lindie en dit zijn Asskook en Lsang, ik ga nergenss heen ik ga ergenss weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimedo jan 21, 2010 2:46 am

De wachter

de wachter knikt. Maar hij is onverbiddelijk.
Streng kijkt hij naar de vrouwe
.

Uw afkomst...?
Na dat antwoord zal ik U binnenlaten.
Mits U mij vriendelijk toespreekt...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Lindie

Lindie


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee:: Een middelgrote schoudertas en twee slangen

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimedo jan 21, 2010 1:23 pm

Uw afkomst...?
Na dat antwoord zal ik U binnenlaten.
Mits U mij vriendelijk toespreekt...


Lindie snuift. Ze vond dit alles behalve prettig. Het is van haar gezicht af te lezen. Askook roert zich, hij voelt de boosheid van het bazinnetje. Hij kronkelt rond haar nek en neem plaats aan de zijkant van haar hoofd waar hij zich dreigend opricht.


Heb ik niet.

Sist Lindie tussen haar vingers door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimeza jan 23, 2010 3:19 pm

De wachter

De wachter kijkt Lindie streng aan.

Vrouwe, ik weet niet hoe serieus Uw vraag om toegang is...
Iedereen heeft een plek waar hij of zij vandaan komt, dus U ook.
Deze wil ik weten. Wilt U geen antwoord geven, dan kunt U zich omkeren en vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Lindie

Lindie


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee:: Een middelgrote schoudertas en twee slangen

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimeza jan 23, 2010 11:22 pm

Vrouwe, ik weet niet hoe serieus Uw vraag om toegang is...
Iedereen heeft een plek waar hij of zij vandaan komt, dus U ook.
Deze wil ik weten. Wilt U geen antwoord geven, dan kunt U zich omkeren en vertrekken.

Lindie wordt echt heel grimmig door deze vervelende zeur. Ze zucht diep binnen in zichzelf, het was niet te zien. Wel reageerde Askook door te sissen. Haar blik gaat met een geïrriteerde blik naar de poort. Ze wilde verder en de muur en de poort belette haar dat.


Ik kom uit een dorp ver naar het noorden, maar ik behoor er niet meer toe. Ik heb hen afgezworen. Het dorp heet li-lona.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimewo jan 27, 2010 3:14 pm

De wachter

De wachter krijgt een glimlach rondom zijn lippen.


Zo, goed. Eindelijk heeft U antwoord gegeven. Dank U daarvoor.
Dan nog één laatste vraag, welke ik moét stellen, omdat U niet heeft meegwerkt in het begin.
Wat zijn de bedoelingen van Uw komst.


De wachter kijkt een beetje geamuseerd. Hij merkt de irritatie van de vrouw wel.
Maar als zij nu in één keer gewoon antwoord geeft dan is er niets aan de hand en mag ze gewoon door.
Ze zal dan in het woud bij de wezens daar een nieuwe eerste indruk kunnen maken en niemand zal weten van de moeite aan de poort.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Lindie

Lindie


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee:: Een middelgrote schoudertas en twee slangen

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimewo jan 27, 2010 7:28 pm

Askook vloog op de centaur af, maar hij kwam niet ver. Ondanks haar irritatie, die haar slang had aangewakkerd om aan te vallen, had ze geen zin in een verdere confrontatie. Voordat de slang maar in de buurt van de centaur kon komen had ze hem te pakken en dwong hem met lichtelijk geweld weer naast haar op de grond. Ze klemt hem vast tussen de opening van haar hak en zool. Het diertje lijd geen pijn, maar zit wel vast.

Ik had die al beantwoord.
Ik ga nergens heen ik ga ergens weg. De poort blokkeert mijn pad en ik wil er daardoor door heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimedo jan 28, 2010 5:47 pm

De wachter

De wachter zucht. Deze vrouw is blijkbaar gewoon niet zo slim
Hij had eerder gevraagd wat de reden van de komst was. Nu of ze slechte intenties had.
Dat leek ze niet te begrijpen. Aan de andere kant, als ze die echt zou hebben, zou ze dat waarschijnlijk toch niet zo snel prijs geven. Hij moest het nu puur op zijn gevoel doen. Hij wilde niet zomaar iemand aan de poort weigeren, maar hij wilde ook niet een persoon die gevaarlijk was toelaten.


U bent een moeilijk geval. Ik heb alle redenen om U te weigeren, Vrouwe.
Misschien heeft U zelf een goede reden waarom ik U wel door zou laten?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Lindie

Lindie


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee:: Een middelgrote schoudertas en twee slangen

Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitimedo jan 28, 2010 6:43 pm

U bent een moeilijk geval. Ik heb alle redenen om U te weigeren, Vrouwe.
Misschien heeft U zelf een goede reden waarom ik U wel door zou laten?


Lindie had zin in het gezicht met die arrogante blik te spugen. Het gif van haar slangen nop hem los te laten, die zouden hem binnen geen tijd kunne vellen en verlammen. Ze zou zijn staart gebruiken als sjaal voor de koude dagen en zijn hoeven omtoveren tot heerlijk bedjes voor haar lievelingen.


Ik doe niemand kwaad die mij geen kwaad doet. Mijn slangen en ik kennen geheimen, die voor de mensen achter deze poort erg aantrekkelijk kunnen zijn. Ik zelf geef ze echter niet graag prijs, daar komt narigheid van, maar wel wil ik het in praktijk te brengen als mijn omgeving het vraagt mij dat te doen.
als u mij door laat ben ik eerder een nut dan een last. weigert u mij zal het omgekeerde van kracht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lindie glibbert binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lindie glibbert binnen   Lindie glibbert binnen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lindie glibbert binnen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: