Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 14-01-10 Leeftijd : 33
Character sheet Houding: Houding: Draagt met zich mee::
Onderwerp: Een man met een eigen wil do jan 14, 2010 9:02 pm
Ik kwam uit het noorden. Een land vol geheimen. Een land dat ik lief had. Tot dat ene moment. Het moment dat het verwoest werd. Ik kan er nog kwaad om worden. Dat wezens, en zeker zo een als haar, dat kunnen doen. Sinds dien vertrouw ik geen enkele vrouw meer. Ik kan dat gewoon niet. Ik ben er al meerdere tegengekomen allemaal zijn ze het zelfde. Ikke Ikke Ikke.
En nu loop ik dan. Ver weg van mijn geliefde land. Ver weg van mijn thuis. Ik loop en ik loop. Ineens zie ik in de verte een poortje. Het steld in mijn ogen niet zoveel voor. Maar het is in ieder geval iets! Ik versnel mijn pas. Tot ik uiteindelijk stil sta voor een poort. Ik krijg jeuk in mijn handen. Een nieuw avontuur. Met nieuwe mensen en nog veel meer. Ik heb eigenlijk zin om al mijn krachten te gebruiken! Laten zien wie ik ben. Maar ik hou me in.
Hallo! Is er iemand?
Lillith Admin
Aantal berichten : 360 Registratiedatum : 05-01-10
Character sheet Houding: Terughoudend Houding: Vriendelijk Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.
Onderwerp: Re: Een man met een eigen wil vr jan 15, 2010 12:22 pm
De wachter Een centaur stapt achter de poort vandaan. Hij kijkt naar de man voor zich.