Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een man met een eigen wil

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kalyan

Kalyan


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 14-01-10
Leeftijd : 33

Character sheet
Houding:
Houding:
Draagt met zich mee::

Een man met een eigen wil Empty
BerichtOnderwerp: Een man met een eigen wil   Een man met een eigen wil Icon_minitimedo jan 14, 2010 9:02 pm

Ik kwam uit het noorden. Een land vol geheimen. Een land dat ik lief had. Tot dat ene moment. Het moment dat het verwoest werd. Ik kan er nog kwaad om worden. Dat wezens, en zeker zo een als haar, dat kunnen doen. Sinds dien vertrouw ik geen enkele vrouw meer. Ik kan dat gewoon niet. Ik ben er al meerdere tegengekomen allemaal zijn ze het zelfde. Ikke Ikke Ikke.

En nu loop ik dan. Ver weg van mijn geliefde land. Ver weg van mijn thuis. Ik loop en ik loop. Ineens zie ik in de verte een poortje. Het steld in mijn ogen niet zoveel voor. Maar het is in ieder geval iets! Ik versnel mijn pas. Tot ik uiteindelijk stil sta voor een poort.
Ik krijg jeuk in mijn handen. Een nieuw avontuur. Met nieuwe mensen en nog veel meer. Ik heb eigenlijk zin om al mijn krachten te gebruiken! Laten zien wie ik ben.
Maar ik hou me in.


Hallo!
Is er iemand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Een man met een eigen wil Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een man met een eigen wil   Een man met een eigen wil Icon_minitimevr jan 15, 2010 12:22 pm

De wachter

Een centaur stapt achter de poort vandaan. Hij kijkt naar de man voor zich.


Hallo Heer, Ik ben hier.
Wat kan ik voor U doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
 
Een man met een eigen wil
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: