Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Chap maakt zijn entree

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chap

Chap


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 13-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee::

Chap maakt zijn entree Empty
BerichtOnderwerp: Chap maakt zijn entree   Chap maakt zijn entree Icon_minitimewo jan 13, 2010 12:59 pm

Met springende, wat paranoïde overkomende ogen, onderzoekt Chap de omgeving. De missie die hij heeft is een duistere, zijn vastberadenheid onbreekbaar. Onverstaanbaar mompelt hij wat voor zich uit, terwijl hij in snelle, nerveuze passen over de weg loopt. Zijn nachtzwarte gewaden fladderen achter hem aan, alsof hij wordt gevolgd door een vlucht raven.

Nog altijd hardop sprekend krimpt hij wat in elkaar.


Ah... het is tijd. Tijd. Niemand zal mij kunnen doorgronden. Haha, de ondergang komt dichterbij. De dood nadert. Ha!

Wanneer hij stopt met spreken veert hij weer op en loopt met vastberaden tred verder het pad af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Chap maakt zijn entree Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chap maakt zijn entree   Chap maakt zijn entree Icon_minitimewo jan 13, 2010 1:54 pm

De wachter

Chap maakt zijn entree Warrior_Scout_by_taasia

De wachter komt achter de poort vandaan wanneer een gedaante de poort nadert.
Hij staat rustig en beheerst met zijn speer in zijn handen te wachten op de man.
Wanneer de man dichtbij genoeg is om de wachter te horen, spreekt de wachter met een lage, kalme, maar zeer duidelijke stem.


Halt.
Voor ik U toelaat in dit woud, dien ik U eerst om Uw naam, reden van komst en Uw afkomst te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Chap

Chap


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 13-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee::

Chap maakt zijn entree Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chap maakt zijn entree   Chap maakt zijn entree Icon_minitimewo jan 13, 2010 4:13 pm

Een grote poort duikt op in het gezichtsveld van de in het zwart geklede man. Hij loopt erheen met de bedoeling op de deur te gaan bonsen wanneer er plots een gedaante achter vandaan komt.

Halt.
Voor ik U toelaat in dit woud, dien ik U eerst om Uw naam, reden van komst en Uw afkomst te vragen.


Chap kijkt de centaur gespannen aan en loopt door tot hij een paar meter van het wezen vandaan is. Dan krimpt hij wat in elkaar en vertoont zijn gezicht een afwezige uitdrukking; vervolgens begint hij hardop, duidelijk hoorbaar voor de poortwachter, te spreken.

Een poortwachter... vervloekt. Dat had ik kunnen weten. Maar wacht, ik wist dat ook! Ik ben voorbereid op een poortwachter. Ik ben voorbereid op ALLES! Mijn verhaal is klaar; het is zeker dat dit wezen er in trapt. Zie de verbazing op zijn gezicht! Het toont zijn domheid.

Alsof er niets gebeurd is veert Chap weer rechtop en kijkt de centaur met een vriendelijke blik aan.

Mijn naam is Hendrik; ik ben een arme boer die recentelijk zijn familie en boerderij verloor aan bandieten. Het verdriet is nog vers. De man schudt zijn hoofd en veegt wat denkbeeldige tranen weg. Ik kom hier om een nieuw leven op te bouwen. Gun dat een oude man alstublieft.

Gelijk nadat dit gezegd is krimpt de man weer in elkaar. Zijn ogen staan afwezig, maar zijn stem klinkt niet zachter.

Een briljant verhaal! De wachter heeft geen idee dat hij spreekt met een priester van de Cultus des Doods. Zie de onnozele verwarring op zijn gezicht. Chap, je hebt het weer voor elkaar gekregen.

Wanneer hij stopt met spreken veert Chap weer op en kijkt de poortwachter geduldig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Chap maakt zijn entree Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chap maakt zijn entree   Chap maakt zijn entree Icon_minitimedo jan 14, 2010 1:13 pm

De wachter

De centaur hoort het rare verhaal van de man aan.
Er is inderdaad verbazing en ongeloof op zijn gezicht te lezen.
Hij luistert aandachtig en knikt op de gepaste momenten.
Dan zucht hij.


Welkom Heer Chap, en U bent hier aan het goede adres, de Dood heeft het woud ook al betreden.

Hij maakt een buiging, maar stapt nog niet opzij om de man door te laten.
Hij wilt eerst de reactie zien op deze informatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Chap

Chap


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 13-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee::

Chap maakt zijn entree Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chap maakt zijn entree   Chap maakt zijn entree Icon_minitimedo jan 14, 2010 2:04 pm

Welkom Heer Chap, en U bent hier aan het goede adres, de Dood heeft het woud ook al betreden.

Chap's mond valt open van verbazing. Zonder zich te herstellen krimpt hij in elkaar.


Dit duivelse wezen leest mijn gedachten. Wel vervloekt; de arrogantie in zijn ogen is onbegrensd. Het weet alles van mij, ondanks mijn verhaal. Het is alsof het niets is voor hem. Zo prikt hij er doorheen. Vervloekt, vervloekt, vervloekt. Maar wacht, misschien gist hij maar... en wat was dat over de dood? Heeft de dood hem geïnformeerd? Ja, dat moet het zijn. Hij dient de dood, net als ik! Maar ik trap niet in een val... nee, ik zet mijn verhaal door.

Hij slaat zijn mond met een klap dicht en haalt zijn schouders naar achteren. Doordringend kijkt Chap vervolgens de centaur aan.

Zoals ik al zei, mijn naam is Frederik en ik ben een armzalige boer. Ik weet niet wie u bedoelt met Chap. Nog nooit iemand ontmoet met de naam Chap. En over de dood... die waart overal rond. Niet meer of minder in dit woud dan elders..

Weer krimpt de man in elkaar, een grijns staat op zijn gezicht.

Goed gedaan Chap! Stug volhouden; overbluf de centaur. Die wezens staan sowieso niet bekend om hun grote intelligentie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Chap maakt zijn entree Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chap maakt zijn entree   Chap maakt zijn entree Icon_minitimedo jan 14, 2010 2:47 pm

De wachter

De wachter begint nu te grijnzen.

Net heette je nog Hendrik, Heer..
Ik wil U niet beledigen, maar wij staan bekend om onze Wijsheid...
Dus U moet voorzichtiger zijn met Uw leugens.


De wachter houdt zijn hoofd schuin.

Goed vertelt U nu maar Uw echte intenties.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Chap

Chap


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 13-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee::

Chap maakt zijn entree Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chap maakt zijn entree   Chap maakt zijn entree Icon_minitimedo jan 14, 2010 3:19 pm

Net heette je nog Hendrik, Heer..
Ik wil U niet beledigen, maar wij staan bekend om onze Wijsheid...
Dus U moet voorzichtiger zijn met Uw leugens.


Chap's ogen schieten vuur; langzaam krimpt hij in elkaar.

Vervloekte centaur. Denkt meer te weten over centaurs dan ik! Hendrik, Frederik, wat maakt het uit. Details! Irrelevante details! Alsof hij enig idee heeft wat de leugen is en wat niet.

Goed vertelt U nu maar Uw echte intenties.

Knarsetandend geeft Chap antwoord.

Ik ben Frederik de boer, genaamd Hendrik. Het enige wat ik wil is toegang tot het woud achter deze poort. Ik werd geroepen. Meer weet ik niet.

Nadat hij zich weer wat heeft afgewend van de poortwachter spreekt Chap verder.

Vervloekt! Als ik meer wist zou ik het hem niet vertellen. Maar meer weet ik ook niet! Hoe kan ik mijn intenties vertellen als ik niet weet wat mijn intenties zijn? Hoe kan ik duidelijkheid creëren over iets waarvan ikzelf geen duidelijkheid heb. Maar dat ga ik die centaur niet vertellen, straks gaat hij nog twijfelen aan mijn mentale vermogens. Wat een belediging zou dat zijn!

Hij schiet weer overeind en staart de centaur met een manische blik in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Chap maakt zijn entree Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chap maakt zijn entree   Chap maakt zijn entree Icon_minitimevr jan 15, 2010 12:39 pm

De wachter

De wachter heeft moeite zijn grijns te verbergen.
Maar door de woorden die de man spreekt. Zowel tegen zichzelf als tegen hem, weet de centaur dat deze man niet al te veel schade aan kan richten, noch echte kwade intenties heeft.


Goed dan, Heer Frederik Hendrik.
Ik verleen U toegang tot dit woud.


Dan doet de centaur een stap opzij en maakt een lichte buiging.
Een diep mistig woud wordt zichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Chap

Chap


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 13-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding:
Draagt met zich mee::

Chap maakt zijn entree Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chap maakt zijn entree   Chap maakt zijn entree Icon_minitimevr jan 15, 2010 4:27 pm

Goed dan, Heer Frederik Hendrik.
Ik verleen U toegang tot dit woud.


Een grijns glijdt over het gezicht van Chap bij het horen van deze informatie. Hij buigt lichtjes naar de centaur.

Bedankt, beste poortwachter. Ik zal aan u denken wanneer ik mijn leven opnieuw opgebouwd heb.

Met gestage pas wandelt hij langs de centaur, zijn ogen gericht op het pad dat in de verte in de mist verdwijnt. Ondertussen krimpt hij in elkaar en spreekt hij door.

Ha! Driewerf ha! Zie je wel? Ze staan niet bekend om hun intelligentie. Hij trapte met open ogen in mijn verhaal. Kansloos tegenover mijn intellect! Maar nu, nu is de eerste hindernis overwonnen. Wat nu te doen. Ik zal er achter komen. De Dood waart rond in dit woud... interessante informatie. Riep Hij mij? Mij? Chap? Kan hij mijn loyaliteit voelen... het is grenzeloos immers. Dus ja, waarom niet.

Dan verdwijnt hij in de mist, met zjn zwarte wapperende gewaden achter zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chap maakt zijn entree Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chap maakt zijn entree   Chap maakt zijn entree Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chap maakt zijn entree
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: