Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kyvill trekt zich terug

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kyvill

Kyvill


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 48

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: Staf, Magisch boek, Een hoop vogels...en nog meer vlinders in zijn buik

Kyvill trekt zich terug Empty
BerichtOnderwerp: Kyvill trekt zich terug   Kyvill trekt zich terug Icon_minitimevr jan 08, 2010 12:29 am

Kyvill voelt de roep van het woud in alle vezels van zijn lichaam.
Na een leven in de traditie van zijn familie, een adellijk geslacht, te hebben doorlopen roept de vrijheid van de natuur.
Hij heeft een bestaan als ridder achter de rug. Eerst als jonge jongen als page bij een bevriende burggraaf van zijn vader en erna als schildknaap voor een ridder die wijn en vrouwen interessanter vond dan eer en trouw.

Het oude leven kan hem gestolen worden. Hij geeft niets om materialisme.
Al op jonge leeftijd leerde hij de kracht van de natuur kennen en het beheersen van de aardse energie bronnen.
Om niet op een brandstapel te belanden heeft hij het verborgen weten te houden voor zijn omgeving.
Het toeval wil dat hij een oude bebaarde man ontmoette die zijn verbondenheid met de natuur opmerkte en hem meevroeg een bijzonder object te bekijken.

Bij het verblijf van de man werd hem een staf getoond welke volgens de eigenaar magische krachten zou bezitten eens wanneer hij door de toegang van een bijzonder rijk zou treden.
Bij Kyvill maakte het contact een gevoel in hem los welke de roep richting het rijk steeds groter deed worden.
De oude man prevelde iets over zijn lotsbestemming en overtuigde hem de nieuwe eigenaar van de staf te worden en het rijk te bezoeken.

Na de route beschrijving gevolgd te hebben merkt Kyvill dat hij het laatste gedeelte op gevoel had kunnen doen.
De lokroep van het rijk voelt hij diep vanuit zijn binnenste.
Enkele grote zomereiken ziet hij hoog de lucht in torenen. Aan de rand van het woud ziet hij een poort.
Met drie luide kloppen maakt hij zijn aanwezigheid kenbaar.
Rustig wacht hij af op wat komen gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Kyvill trekt zich terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyvill trekt zich terug   Kyvill trekt zich terug Icon_minitimevr jan 08, 2010 11:02 am

De wachtster

Kyvill trekt zich terug Brythnia_centaur%20female

Driemaal klinkt een klop op de poort.
Een nieuw wezen meldt zich aan de poort.
Langzaam zet de centaur zich op vier benen.
Als eerste opent ze het luikje van de poort en ze ziet daar in eerste instantie een mens staan.
MENS! maar ze voelt ook zijn magische aura, ze knijpt even haar ogen tot spleetjes,
maar opent dan de poort.
Ze kijkt naar de man voor haar, zichzelf als centaur onthullend.
Ze glimlacht vriendelijk en kijkt naar beneden zodat ze dan man kan aankijken.


Gegroet, Heer,
Mag ik U vragen om uw naam en de reden van Uw komst?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Kyvill

Kyvill


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 48

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: Staf, Magisch boek, Een hoop vogels...en nog meer vlinders in zijn buik

Kyvill trekt zich terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyvill trekt zich terug   Kyvill trekt zich terug Icon_minitimevr jan 08, 2010 10:41 pm

Als de poort open gaat ziet Kyvill een wezen zoals de oude heer hem al beschreef.
Hij probeert niet van zijn stuk te raken als hij het vreemde wezen aanziet. Kyvill kijkt op naar haar gelaat.


Gegroet, Heer,
Mag ik U vragen om uw naam en de reden van Uw komst?



Als u mij vraagt naar de roep vanuit mijn binnenste, die mij hierheen heeft geleidt.... dan is dit mijn antwoord.
Het is mijn bestemming, hier zal ik mijn pad willen vervolgen.


Kyvill hoopt dat het de wachter kan overtuigen hem binnen te laten.
Hij voelt een vreemde resonantie in de staf die een zacht schijnsel laat zien bij het kwartskristal aan de punt. Hij kijkt er met bewondering naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Kyvill trekt zich terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyvill trekt zich terug   Kyvill trekt zich terug Icon_minitimeza jan 09, 2010 12:42 am

De wachtster

De centaur glimlacht als ze het oprechte antwoord van de man hoort.
Ze kijkt hem toch streng aan.


Dan heb ik toch nog Uw naam nodig, Heer.
Daarna zal ik U toegang tot dit woud verlenen.


De wachtster doet alvast een stap opzij, om de man een eerste kijkje in het woud te gunnen.
Een mistig woud wacht op de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Kyvill

Kyvill


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 48

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: Staf, Magisch boek, Een hoop vogels...en nog meer vlinders in zijn buik

Kyvill trekt zich terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyvill trekt zich terug   Kyvill trekt zich terug Icon_minitimeza jan 09, 2010 1:30 am

Dan heb ik toch nog Uw naam nodig, Heer.
Daarna zal ik U toegang tot dit woud verlenen.


Kyvill kijkt het vrouwelijke wezen aan en merkt dat ze een pas opzij doet. Het achterliggende woud wordt zichtbaar, hoewel hij door het mystieke mistige landschap moeite heeft het goed in zich te kunnen opnemen.
"Zijn naam?" denkt hij....
Wat zou het voor verschil maken.... Een naam is niet zomaar iets wat je prijs geeft.
Hij besluit zijn achterdocht opzij te zetten en haar netjes te antwoorden.


Mijn naam is Kyvill, met uw toestemming zal ik graag het rijk betreden..

Kyvill kan niet wachten het rijk binnen te gaan en zijn ontdekking te starten. Als het rijk dergelijke wezens herbergt zal zijn ontdekkingstocht nog een aantal verrassingen voor hem hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Kyvill trekt zich terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyvill trekt zich terug   Kyvill trekt zich terug Icon_minitimeza jan 09, 2010 1:36 am

wachtster

De wachtster glimlacht wanneer de man toch zijn naam prijsgeeft.
Ze maakt een buiging voor hem en stapt nu helemaal uit de weg.
Ze maakt een uitnodigend gebaar naar de man.


Ik heet U welkom in het woud, Heer.
Moge de magie met U zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Kyvill

Kyvill


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 48

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: Staf, Magisch boek, Een hoop vogels...en nog meer vlinders in zijn buik

Kyvill trekt zich terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyvill trekt zich terug   Kyvill trekt zich terug Icon_minitimeza jan 09, 2010 2:40 am

Ik heet U welkom in het woud, Heer.
Moge de magie met U zijn
.


Kyvill loopt met een kleine boog om het wezen heen en mompelt iets wat zowel een bedankje als een begroeting zou kunnen zijn.
Met ieder stap die hij zet voelt hij zijn lichaam reageren op de omgeving. Alsof een fakkel ontstoken wordt voelt hij een energie in zijn lichaam loskomen.
De staf die hij met zich meedraagt schijnt een helderblauw licht vanuit het grote kristal.
Als hij lichtflitsen voorbij ziet flitsen zou hij zweren dat hij vanuit de lichtpuntjes een lachend geluid hoorde.

Hij zet de pas er wat sneller in zodat hij de ogen van de wachter niet meer in zijn rug voelt priemen en zich op zichzelf kan oriënteren op zijn omgeving.
Langs een beekje neemt hij rustig plaats en staart over het wateroppervlak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kyvill trekt zich terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyvill trekt zich terug   Kyvill trekt zich terug Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kyvill trekt zich terug
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: