Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 07-01-10 Leeftijd : 32
Character sheet Houding: Nieuwsgierig Houding: Draagt met zich mee::
Onderwerp: Met grote passen... do jan 07, 2010 7:45 pm
Met grote passen loopt Diëm naar het naderende bos.... Ze is eindelijk bijna bij een nieuw begin.. Hoopt ze... Nu had ze echt alles wat een landschap kan hebben gezien en doorkruist.. Over bergen had ze gelopen en over meren en zeeën gevaren... Als ze bijna bij het bos is trekt ze haar cape nog iets meer over haar hoofd..
Lillith Admin
Aantal berichten : 360 Registratiedatum : 05-01-10
Character sheet Houding: Terughoudend Houding: Vriendelijk Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.
Onderwerp: Re: Met grote passen... do jan 07, 2010 7:51 pm
De wachtster
De wachtster wacht geduldig tot een nieuw wezen bijna bij de poort is. Dan stapt ze achter de poort vandaan. Met een vriendelijke glimlach kijkt ze naar de vrouwe. Zoekt U toegang tot dit woud? Zou ik dan Uw naam mogen weten?
Diëm
Onderwerp: Re: Met grote passen... do jan 07, 2010 7:58 pm
Zoekt U toegang tot dit woud? Zou ik dan Uw naam mogen weten? Diëm vertrouwd de vrouw wel en kijkt op.. Ze schuift de cape van haar hoofd... Ze knikt.. Ik ben Diëm.. En ik zoek inderdaad toegan tot dit woud... Ze glimlacht.. Eigenlijk zoek ik een onderkomen.. Weet u misschien iets..?
Lillith Admin
Aantal berichten : 360 Registratiedatum : 05-01-10
Character sheet Houding: Terughoudend Houding: Vriendelijk Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.
Onderwerp: Re: Met grote passen... do jan 07, 2010 8:28 pm
De wachtster
De wachtster schudt haar hoofd. Ze blijft vriendelijk naar de vrouwe kijken.
Sorry, ik kan U niet helpen, ik weet niet wat zich in het woud bevindt. Ik ben gebonden aan de grens.
Dan doet de wachtster een stap opzij en maakt ze een lichte buiging Ik verleen U toegang tot het woud. Moge de magie U een veilig leven geven..
Diëm
Onderwerp: Re: Met grote passen... do jan 07, 2010 9:39 pm
Ik verleen U toegang tot het woud. Moge de magie U een veilig leven geven.. Diëm buigt ook licht.. Bedankt... Zegt ze Glimlachend en ze loopt rustig door de poort.