Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 het bos als vluchtplaats

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Krypton

Krypton


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Houding: Ondeugend
Houding: Uitbundig
Draagt met zich mee:: panfluit, glinsterend voorwerp, fles wodka, miniatuur monster, en een speels karakter

het bos als vluchtplaats Empty
BerichtOnderwerp: het bos als vluchtplaats   het bos als vluchtplaats Icon_minitimema maa 29, 2010 6:02 pm

Een jonge man met een Aziatisch uiterlijk, zwart haar en donkere ogen komt aan de poorten. Zijn gezichtskenmerken zijn echter voor een groot stuk verborgen onder zijn blauwe hoodie. Hij lijkt achteraan in de twintig te zijn, een stoppelbaard te hebben en gematigd gespierd te zijn. Aan zijn linker-ringvinger draagt hij een zilveren ring en iets hoger aan diezelfde arm kan je een zwarte armband en een zwarte polsband zien.

De man lijkt gehaast en kijkt zo nu en dan nerveus achterom. Wanneer hij oog in oog met een vreemde staat, die de enige weg tussen hem en het rijk blokkeerde, herpakt de man zich en gaat hij rechtop staan. Voorzichtig betreed hij de vreemde en merkt op dat het centaur is. Vermoedelijk niet vijandig, anders had de aanval niet zo lang op zich laten wachten. De jonge Aziaat steekt zijn rechterhand uit en hoopt dat de centaur een hoog genoege intelligentie heeft om dit als een teken van begroeting te zien.


"Goeiedag, meneer."

Zodra hij die woorden uitspreekt, bedenkt hij zich dat er misschien wel helemaal geen meneeren en mevrouwen zijn onder de centaurs. Hij kent veel te weinig van hun ras om daar bij te blijven stil staan.

"Zou ik toegang mogen tot het rijk, alstublieft?"

Hij wilt dit slim aanpakken. Geen nerveuze zenuwtrekken, geen achterdochtigheid, geen vijandigheid en zeker niet onbeleefd worden. Hij is vastbesloten om binnen te geraken en vriendelijk lijkt de snelste manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abaddon

Abaddon


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Houding: Dominant
Houding: Arrogant
Draagt met zich mee:: Het Beest

het bos als vluchtplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: het bos als vluchtplaats   het bos als vluchtplaats Icon_minitimema maa 29, 2010 10:51 pm

De Wachter

het bos als vluchtplaats Warrior_Scout_by_taasia

De wachter keek op, en schrok op uit zijn gedachten. Hij was een beetje weggesukkeld terwijl hij op wacht stond voor de poort. Er kwam een man op hem toe gelopen. Hij droeg een kap over zijn gezicht, er was nog net een dun stoppelbaardje te onderscheiden. Hij droeg enkele accessoires, waaronder een ring en een armband. Echt gespierd was hij niet. Hij was dan ook niet direct bang dat deze man tot duistere dingen in staat was. Toen hij nader kwam, zag de wachter dat het een mens was. Hij gromde onhoorbaar binnensmonds, en nam de hand van de man aan. Hij vroeg toegang tot het bos.

Goedendag, mijnheer... Hoe heet u, en wat is de reden van uw komst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Krypton

Krypton


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Houding: Ondeugend
Houding: Uitbundig
Draagt met zich mee:: panfluit, glinsterend voorwerp, fles wodka, miniatuur monster, en een speels karakter

het bos als vluchtplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: het bos als vluchtplaats   het bos als vluchtplaats Icon_minitimedi maa 30, 2010 8:42 am

Hij staat nu oog in oog met de wachter, die van dichtbij heel wat menselijker lijkt dan van op een afstand. Echter is het ongetwijfeld een wijs idee om de centaur niet te onderschatten, hij ziet er uit alsof hij zijn speer wel weet te gebruiken indien nodig. Al grommend accepteerd de wachter zijn hand, tot zijn grote opluchting. Hij heeft altijd gedacht dat centaurs gewoonlijk agressief waren. Plots word er naar zijn naam gevraagd. Hij besluit deze maar gewoon te geven, als teken dat hij te vertrouwen is.

"Mijn naam is Nikaru."

Maar dan wil de wachter ook de reden van Nikaru's bezoek weten. De Aziaat twijfelt over zijn woordkeuze. Als hij het hele verhaal zou moeten doen, dan zitten ze binnen enkele dagen nog steeds diep in gesprek. Toch besluit hij op een zo eerlijk mogelijke manier zijn reden mee te delen, zonder al te veel informatie te verstrekken.

"Mijn thuis is niet veilig meer voor me. Ik zoek een nieuwe verblijfplaats."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

het bos als vluchtplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: het bos als vluchtplaats   het bos als vluchtplaats Icon_minitimevr apr 02, 2010 6:17 pm

ooc: ik heb alvast toegang gegeven, zodat Nikaru verder kan Wink, gelieve de RP hier nog wel af te maken.

Liefs,

Lillith.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Abaddon

Abaddon


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Houding: Dominant
Houding: Arrogant
Draagt met zich mee:: Het Beest

het bos als vluchtplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: het bos als vluchtplaats   het bos als vluchtplaats Icon_minitimevr apr 02, 2010 6:43 pm

OOC: Sorry, ik zat met een virus dus ik kon geen bericht plaatsen dat ik afwezig was. Het spijt me dat je zo lang hebt moeten wachten. Wink
IC:

De Wachter

De wachter keek de man aan, terwijl hij hem vertelde dat zijn naam Nikaru was. Het was een naam die hij nog nooit gehoord had - waarschijnlijk kwam deze man van ver, of lag zijn roots in een ver land. Zijn gezicht (voor zover als de centaur dat kon zien) was ook anders dan dat van andere mensen. Was dit een ander soort mens, of was dit iemand van de andere kant van de wereld? Hij wist het niet, omdat hij maar weinig van het menselijke ras afwist.
De man scheen na te denken, en vertelde hem toen dat hij een verblijfplaats zocht omdat zijn thuis niet langer veilig was. Iedereen die een veilig oord zocht moest hij zonder verdere vragen binnen laten, dus opende hij de poort.


Treed binnen, heer Nikaru.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het bos als vluchtplaats Empty
BerichtOnderwerp: Re: het bos als vluchtplaats   het bos als vluchtplaats Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het bos als vluchtplaats
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: