Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een wolf voor de poort

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Riptear

Riptear


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 25-01-10

Character sheet
Houding: Vriendelijk
Houding: Terughoudend
Draagt met zich mee:: Zeer weinig

Een wolf voor de poort Empty
BerichtOnderwerp: Een wolf voor de poort   Een wolf voor de poort Icon_minitimema jan 25, 2010 1:04 am

Tadap tadap tadap tadap

Vanuit de verte klinkt zachtjes een vreemt, snel hoefgetrappel dat snel dichterbij komt. Hoewel het in de verte lijkt op het gedraaf van een paard, klinkt het toch een beetje anders. De passen zijn sneller, en iets lichter. Ook klinken de passen duidelijk zachter dan die van een paard. Toch kunnen scherpe ogen in het donker de gedaante van een groot beest, ongeveer het formaat van een klein paard, zien rennen.
Vlak bij de poort, maar toch nog net in de schaduwen, houd het beest plotseling halt. Twee glimmende ogen kijken vanuit de schaduwen naar de poort. Opeens begint de gedaante weer te bewegen. Vanuit de schaduw stapt langzaam een gigantische wolf. Het beest zou met zijn schoft bijna tot de schouder van de gemidelde man rijken. In de ogen van het beest schijnt een vreemde, rode gloed, die moeilijk te verklaren is in het weinige licht. Op de poten van het beest zit verassend weinig vacht, en als je op een bepaalde manier kijkt lijkt het of er duimen op de voorpoten van het beest zitten, hoewel de meesten dit zullen afdoen als gezichtsbedrog, net als de gloeiende ogen.
Het beest loopt behoedzaam naar de groote poort, en houd een paar pas ervoor halt. Dan gromt de wolf zachtjes, en staat het opeens op. Weinigen zullen de kleine veranderingen in het uiterlijk van het beest merken, maar nu staat de wolf opeens op twee poten, en lijkt het meer op een vreemde mengeling tussen een bijzonder grote man en een wolf. Hoewel hij de contouren van een man heeft, armen, schouders, duimen, staand op twee poten, heeft hij ook nog altijd een licht grijzige vacht, een snuit, opstaande wolfsoren en is hij bijna anderhalf keer het formaat van een normale man.
De 'man' zet rustig een stap naar voren en bonst met een bijna onmenselijke kracht op de muur. Met een zachte ademhaling, die wat weg heeft van een diep gegrom, blijft hij wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Een wolf voor de poort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wolf voor de poort   Een wolf voor de poort Icon_minitimema jan 25, 2010 1:14 am

De wachter

Een wolf voor de poort Warrior_Scout_by_taasia

De wachter schrikt wakker van een luide bons. De poort trilt zachtjes en er klinkt zacht gegrom.
De centaur staat vlug op en opent het luikje in de poort. Een menswolf, een weerwolf!
Langzaam wordt de poort dan geopend, de wachter probeert zijn kalmte te bewaren. Hij omklemt zijn speer stevig, totdat zijn knokkels wit worden. Vooral probeert de wachter zijn angst niet te tonen. Het is al de tweede weerwolf. Hopelijk zullen ze niet proberen het woud te veroveren, hoewel de eerste weerwolf veel menselijker was.
Met een vaste stem, hoewel iets hoger dan normaal, begint de wachter te spreken.


Gegroet Heer,
Wat is Uw naam en de reden van Uw komst?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Riptear

Riptear


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 25-01-10

Character sheet
Houding: Vriendelijk
Houding: Terughoudend
Draagt met zich mee:: Zeer weinig

Een wolf voor de poort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wolf voor de poort   Een wolf voor de poort Icon_minitimema jan 25, 2010 1:30 am

Met de kleine oogjes van een wolf kijkt Riptear naar de centaur die de poort open doet. Aan de stem van dit wezen te horen maakt het dezelfde gedachte sprong als de meeste wezens.

Met een diep, grommend geluid begint Riptear te spreken


Gegroet, o wezen van het woud.
Men noemt mij Riptear

Lachend om zijn eigen naam trekt Riptear even de zijkant van zijn lip op. Een rij scherpe, glanzend witte tanden is heel even zichtbaar

Maakt u zich maar geen zorgen. Ik ben niet waar u mij voor aan ziet.
Ik zoek een plek om te rusten. Ik ben nu al dagen onderweg, en ik heb echt wat beschutting nodig. Ik ben namenlijk bang dat ik iets vervelends heb opgelopen.


Onderzoekend kijkt Riptear naar de wachter, die nog steeds een beetje zenuwachtig lijkt. Grappig dat zoveel wezens hem voor een weerwolf aanzien
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Een wolf voor de poort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wolf voor de poort   Een wolf voor de poort Icon_minitimema jan 25, 2010 1:36 am

De wachter

De wachter kijkt naar de man, hij verstond de naam als 'ripped ear'. Nieuwsgierig kijkt hij naar de oren van het wezen maar hij ziet niets bijzonders.

Welkom Heer Ripped ear, mag ik U dan vragen wat Uw afkomst is?
Als U niet van het ras der Weerwolven bent?


De centaur maakt een lichte buiging.

Daarna heb ik alle informatie verkregen die ik nodig heb, om U toegang te verlenen.

De centaur kijkt de wolf doordringend aan, speurend naar mogelijke kwade bedoelingen.

En mag ik vragen wat U denkt opgelopen te hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Riptear

Riptear


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 25-01-10

Character sheet
Houding: Vriendelijk
Houding: Terughoudend
Draagt met zich mee:: Zeer weinig

Een wolf voor de poort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wolf voor de poort   Een wolf voor de poort Icon_minitimema jan 25, 2010 1:52 am

Welkom Heer Ripped ear, mag ik U dan vragen wat Uw afkomst is?
Als U niet van het ras der Weerwolven bent?


Riptear lacht even diep grommend als hij het foutje van de centaur hoort. Rare wezens zijn het toch


RipTear alstublieft.

Ik ben van een zeer oud ras, directe afstammelingen van de wolven. Ik geloof niet dat deze streken, of deze taal, een naam voor mijn ras hebben.

En mag ik vragen wat U denkt opgelopen te hebben?

Dat hoopte ik aan een genezeres te kunnen vragen. Ik heb een erg vervelende wond die maar niet wil helen, terwijl ik normaal gesproken toch zo snel heel


Met een wrange blink knikt Riptear naar zijn zij, die tot dat moment nog verscholen was gegaan achter zijn imense arm. Er is een flink stuk uit zijn vacht, en het vlees eronder heeft een rare groenige tint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillith
Admin
Lillith


Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 05-01-10

Character sheet
Houding: Terughoudend
Houding: Vriendelijk
Draagt met zich mee:: mantel, buidelzak met voedsel, heuptas met kruiden.

Een wolf voor de poort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wolf voor de poort   Een wolf voor de poort Icon_minitimema jan 25, 2010 1:58 am

De wachter

De wachter luistert aandachtig naar het antwoord van de wolfman.
Hij bloost even licht als hij merkt dat hij de naam verkeerd had gehoord.
Dan knikt de wolf naar de wond op zijn zijde. Het verhaal van de wolf is zo geloofwaardig.


Excuses, Heer Riptear.
Ik verleen U toegang tot het woud,
Ik hoop dat U snel een genezeres mag vinden.
Moge de magie met U zijn.


Dan maakt de Centaur een buiging en doet hij een pas opzij.
Achter de poort wordt een diep en mistig woud zichtbaar.
Geen huis of gebouw is zichtbaar. Enkel bomen, planten, struiken en stenen. En mist.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasie.forumactie.com
Riptear

Riptear


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 25-01-10

Character sheet
Houding: Vriendelijk
Houding: Terughoudend
Draagt met zich mee:: Zeer weinig

Een wolf voor de poort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wolf voor de poort   Een wolf voor de poort Icon_minitimema jan 25, 2010 2:24 am

Excuses, Heer Riptear.
Ik verleen U toegang tot het woud,
Ik hoop dat U snel een genezeres mag vinden.
Moge de magie met U zijn.


Riptear knikt even in een korte buiging.


Dank u. Moge zij ook met u zijn

Terwijl Riptear langs de centaur loopt, ondergaat zijn lichaam weer een paar veranderingen. En een tel later rent er weer een gigantische wolf het would in, de wachter alleen achter latend bij de poort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een wolf voor de poort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wolf voor de poort   Een wolf voor de poort Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een wolf voor de poort
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een kind bij de poort
» Ayane ziet de poort naar het bos
» Ondeugend, klein, snel en bij een poort
» De wolf met de gouden ogen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: