Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De aankomst van Henry Norrington

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
RomanSoldier

RomanSoldier


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 06-07-10

Character sheet
Houding: Vriendelijk
Houding: Dominant
Draagt met zich mee:: ijzeren borstplaat, kleine leren riemtas

De aankomst van Henry Norrington Empty
BerichtOnderwerp: De aankomst van Henry Norrington   De aankomst van Henry Norrington Icon_minitimedi jul 06, 2010 8:18 pm

Met grote stappen kwam Henry aanlopen richting de bosrand. 'Wat is het hier toch stil, nou ja, daar kan je in ieder geval goed bij nadenken.' zei hij tegen zichzelf.
Henry was een fors gebouwd figuur, met een grote ijzeren borstplaat en hij had een groot zwaard bij zich die hij van zijn grootvader had geërft. Het was al laat en de ondergaande zon scheen op zijn insignes die hij in de loop de jaren had gekregen. Hij was namelijk generaal van het land Imorava. Helaas voor hem was hij de weg kwijt geraakt en in de buurt van dit bos beland.

Langzaam zag hij mist opdoemen. Hij vroeg zich af waarom dat opeens zo plots gebeurde. En binnen enkele passen stond er opeens een grote poort voor hem met een bewaker. Henry greep zijn grote zwaard nog eens stevig vast, wachend op wat er komend zal en hij was zelfs een beetje bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
ik ben zoe

ik ben zoe


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-11-12

De aankomst van Henry Norrington Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomst van Henry Norrington   De aankomst van Henry Norrington Icon_minitimewo nov 28, 2012 1:24 pm

de bewaker riep: "oprotten! weg wezen hier!" "nee!" zei henry. "ik blijf. zeg mij nu wat er achter die poort is." "er is daar niks." bulderde de bewaker.
"waarom sta je er dan voor? als er toch niks is mag ik vast wel even kijken." "NEE!" en de bewaker stormde op hem af..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De aankomst van Henry Norrington
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aurora\'s aankomst
» [rp] De aankomst van Keanna.
» [Rp] aankomst en verdwaalt
» Aankomst van Xeena

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: