Het begin van je eigen wereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het begin van je eigen wereld

Hier kun je jouw eigen wezen maken en een eigen verhaal beginnen samen met andere spelers, fantasie kent geen grenzen..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Angelique op de vlucht

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Angelique

Angelique


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Houding: Nieuwsgierig
Houding: Terughoudend
Draagt met zich mee:: Een tasje met zoetigheid in en kruiden

Angelique op de vlucht Empty
BerichtOnderwerp: Angelique op de vlucht   Angelique op de vlucht Icon_minitimema maa 08, 2010 8:16 pm

Na een vlucht door het donkere woud was Angelique eindelijk toe gekomen aan de poorten. Ze voldeden helemaal aan de beschrijving die haar zus had door gespeeld. Opgelucht maar toch wel angstig bonkte ze op de poorten.

Doe open alsjeblieft. zei ze op een smekende toon.

Ze hoopte hier veilig te zijn. Wat ze in Albion mee had gemaakt wou ze geen tweede keer mee maken. Het waren monsters! Angelique was een van de enigen die deze ramp overleefd had. Ze had schrammen over heel haar lichaam. Ze had het gevoel dat ze gevolgd werd. Hopelijk werden de poorten snel geopend. Ze streelde nog eens over haar bolle buikje, hopelijk heeft de baby alles overleefd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Abaddon

Abaddon


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Houding: Dominant
Houding: Arrogant
Draagt met zich mee:: Het Beest

Angelique op de vlucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique op de vlucht   Angelique op de vlucht Icon_minitimema maa 08, 2010 9:32 pm

De Wachter

Angelique op de vlucht Warrior_Scout_by_taasia

De wachter verveelde zich, en zat door zijn benen gezakt op de grond in zijn hut. Hij keek zo nu en dan nog eens naar buiten, maar verder deed hij niet veel. Even kloof hij nog op enkele blaadjes, maar die gooide hij al snel genoeg weg.
Plots hoorde hij gebonk buiten, en een stem. Langzaam stond hij op, opende de deur van zijn hut en stapte naar buiten. Hij zag een vrouw staan. Ze zat onder de schrammen, en ze was zo te zien zwanger. De centaur ging op een drafje naar haar toe, en stopte vlak bij haar.


Goedenavond, mevrouw. Kan ik u helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelique

Angelique


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Houding: Nieuwsgierig
Houding: Terughoudend
Draagt met zich mee:: Een tasje met zoetigheid in en kruiden

Angelique op de vlucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique op de vlucht   Angelique op de vlucht Icon_minitimedi maa 09, 2010 12:31 am

Angelique hoorde een deur open gaan en ze zag een centaur buiten komen. Hij sprak tot haar:

Goedenavond, mevrouw. Kan ik u helpen?

Angelique was uitgeput, ze had honger en koud. Ze sprak tot de wachter met een stil stemmetje.

Meneer, ik ben moeten vluchtten, ik ben de enige overlevende, zou ik hier binnen de poorten kunnen verblijven? Mijn zus zei me vlak voor ze stierf dat ik naar hier moest vluchten. Dat ik hier veilig ben.

Ze keek de man met haar grote bruine ogen aan, wachtend op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abaddon

Abaddon


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Houding: Dominant
Houding: Arrogant
Draagt met zich mee:: Het Beest

Angelique op de vlucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique op de vlucht   Angelique op de vlucht Icon_minitimedi maa 09, 2010 5:58 pm

De Wachter

De centaur huiverde even toen ze klaar was met spreken; de wind was scherp, en het deed hem rillen van de kou. Toen ze klaar was met spreken, deed hij vast de sleutel in het slot. Hij keek de vrouw aan, zijn helderblauwe ogen keken in haar bruine.

In dit woud wordt aan iedereen die het nodig heeft hulp geboden, mevrouw... Mag ik u vragen hoe u heet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelique

Angelique


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Houding: Nieuwsgierig
Houding: Terughoudend
Draagt met zich mee:: Een tasje met zoetigheid in en kruiden

Angelique op de vlucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique op de vlucht   Angelique op de vlucht Icon_minitimedi maa 09, 2010 8:29 pm

De wind blies scherp en koud, het over heel Angelique haar lichaam pijn. Ze zag ook dat de wachter rilde. Hij keek haar aan, hij had opvallende blauwe ogen.

In dit woud wordt aan iedereen die het nodig heeft hulp geboden, mevrouw... Mag ik u vragen hoe u heet?

Angelique keek hem dankbaar aan.

Mijn naam is Angelique
Terug naar boven Ga naar beneden
Abaddon

Abaddon


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Houding: Dominant
Houding: Arrogant
Draagt met zich mee:: Het Beest

Angelique op de vlucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique op de vlucht   Angelique op de vlucht Icon_minitimedi maa 09, 2010 9:17 pm

De Wachter

De centaur keek naar de vrouw, die zei Angelique te heten. Ze keek hem aan, en leek opgelucht om naar binnen te mogen. De wachter draaide de sleutel om in het slot. Piepend en krakend opende zich de oude poort die toegang verschafte tot het woud. Een breed pad werd zichtbaar achter de poort, dat na enkele tientallen meters een bocht maakte en zich vervolgens vertakte door het bos. De wachter stapte opzij, en gebaarde naar de zojuist geopende poort.

Welkom in het woud, Angelique.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Angelique op de vlucht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelique op de vlucht   Angelique op de vlucht Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Angelique op de vlucht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aipharoth op de vlucht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het begin van je eigen wereld :: Aankomst :: Toegang tot het rijk-
Ga naar: